Hürriyet

23 Kasım 2012 Cuma

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

Doğum Günü Alışverişi

Bu sabah uyandığımda güne bir farklı başladım.Bir taraftan zaman geçiyor diye endişe ediyorum daha yapmak istediğim çok şey var..Ömür yeter mi acaba korkusu..Bir taraftan da aman boş ver hayat dediğin nedir ki çelişkisi..
Bugün cidden 28 yaşında oldum.23 sene evvel babamı bu yaşta kaybetmişiz.Ben çok hatırlamıyorum tabi.
Sanırım bazı şeylerin eksikliği zaman zaman hissediliyor..
İyi ki doğmuşum , iyi ki sevdiklerim yanımda..Bundan güzel ne olabilir ki..

Bu yılın bir farklı tarafı da evli olarak geçirdiğim ilk doğum günü :)Sevgili eşim içinde bir hediye listesi yaptım tabi ki..Doğum günlerinin en keyifli tarafı da bu değil mi zaten:)

Tabi kendim için alacağım yeni yaş hediyeleri de var.Şuan için alışveriş listemde olanların bir kısmını sizinle paylaşıyorum..

DKNY boots ,


Hem çok rahat hem de çok şık..
 

Armani Jeans Çanta ;


Şeffaflarını özellikle yaz ayları için tercih ediyorum...


Yine Armani Powerstrech skinny jeans;






Mac Sculpt Foundation and Concealer Review;

Kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum..


Tabi bu liste uzar da uzar:)Şimdilik ilk sırada bulunanları paylaşmış oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder