Hürriyet

18 Aralık 2012 Salı

KADIN DEDİĞİN TOPUKLU GİYER! :)

Her kadının harcı değildir topuklu ayakkabı  giymek..Ama bence her kadın öğrenmeli topuklu ayakkabı ile yürümeyi..Kadını kadın yapar..İster jean ile ister bir elbise ile olsun bana kalsa her daim giyilmeli...

Yakın bir arkadaşımın eşi Anna,rus kendileri:)İlk Türkiye'ye geldiğinde çok şaşırmış..Daha yeni tanışmıştık bana dönüp Türk bayanları hiç topuklu giymez mi diye sormuştu..Giyeriz fakat hafta sonu Bağdat caddesinde yürüyüş yaparken zor olur demiştim..Yine şaşırmıştı..Rusya da çok fazla düz ayakkabı giyen göremezsin demişti..O zaman ben şaşırdım tabi..Topuklu ayakkabı zarafetin ve kadının simgesi,şimdi erkeklerden ne farkımız var deyip beni güldürmüştü..
Şimdi düşünüyorum da çok doğru değil mi?Uzun bir gün ayağımda topuklular ile yorgunluktan ya da acıdan kıvranırken hep aklıma gelir bu sözler ve o zaman kendimi toparlarım:)
2013 yılında yine platformlar var..Önümüzde ki yıl da az da olsa bizleri rahatlatacak gibi..



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder