Hürriyet

19 Şubat 2014 Çarşamba

AHH ŞU KİLOLAR!




Rejim rejim rejim rejim!!! Yakında kafayı yiyeceğim sanırım.Yapmadığım rejim kalmadı.Hangisine başlasam şu cümleler '' aaa çok zararlı'' .Bende de niyet yok ya yarıda bırakıyorum.
''Rejimle olmaz Burçin'cim.Yaşam tarzı haline getirmelisin''dediğinizi bizzat duyuyorum.Ama Türküz kardeşim.Bir yeme zevkimiz var.Keyif bizim için yemek yemek.
Çevremde bir tane insan yok ki yemek yemeği sevmeyen.Bana ayy onu da nasıl yiyorsun diyen.Hani şöyle iştahsız birileri olsun.Beni de soğutsun..Cık yok valla!
Neyse ki şuan sağlam iradem var! Bir süredir bu irade ile devam ediyorum yoluma.Yani o kadar tez canlı bir insanım ki her şey hemen olsun bitsin istiyorum.Her gün tartılıyorum.Bazen değişiklik oluyor bazen olmuyor.Kendime ve bedenime bir süre vermem gerekiyor.Bu konuda biraz sıkıntı yaşıyorum.
Bunu burada paylaştım ya artık dönüşü yok zaten..Bekle beni yaz ayları!
30 yaşıma geldiğimi fark ettim.Hayatım boyunca bakımsız bir kadın olmadım.Bu yaştan sonrada arkamdan Burçin'e bak top gibi olmuş dedirtmem ben! Gerçi diyen önce dönüp kendine baksın..Kendi komplekslerine odaklansın! :)


HAVALAR GÜZEL AMA..

Bugün Şubat 19.Hava desen 20 derece.Herkesten aynı cümle ''yakında Ağustosta kar yağacak!''.
Yağmur duasına çıkanlara gülerdim ama sanırsam ciddi anlamda ihtiyacımız var.Yazın kuruyacağız haberimiz yok.
Benim için en büyük sıkıntı bu havalarda ne giyeceğim. Pufff! Sabah çorapsız stiletto ayakkabı giydim.Cık dondum.Tekrar değiştirdim üstümü.Şimdi yanıyorum!
Her şey mevsiminde yaşayınca güzel.Kayağa bile gidemedik ki!Kar yok..
Kışın kar yağar, yazın denize girersin.Doğa kanununun bu olması lazım.Ama doğa bize ciddi kızgın.Biz hala anlayamıyoruz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder